Izveidotās mācību filmas:
Mācību filma par STEAM
Mācību mērķi: sniegt jaunatnes darbiniekam priekšstatu, kas ir STEAM un kā to iekļaut darbā ar jaunatni.
Pēc filmas noskatīšanās jaunatnes darbiniekam tiks pilnveidotas šādas zināšanas:
- būs izpratne par STEAM un STEAM daudzveidību;
- būs zināšanas par jaunatnes darbinieka lomu STEAM aktivitātēs.
Pēc filmas noskatīšanās jaunatnes darbiniekam tiks pilnveidotas šādas prasmes:
- prasmes iesaistīt un atbalstīt jauniešus STEAM aktivitātēs;
- prasmes iesaistīt un atbalstīt jauniešus problēmu identificēšanā, risināšanā un inovāciju radīšanā, izmantojot tehnoloģijas un digitālās vides iespējas.
Pēc filmas noskatīšanās jaunatnes darbiniekam tiks pilnveidotas šādas kompetences:
- atbalstīt jauniešus, lai tie izvēlas alternatīvas izglītojošas brīvā laika pavadīšanas nodarbes un pasākumus saistītus ar STEAM aktivitātēm.
Pašpārbaudes tests: https://app.nearpod.com/?pin=56TJB
Saite uz filmu: https://youtu.be/HdpV72CqByM
Mācību filma par robotiku
Mācību mērķi: sniegt jaunatnes darbiniekam priekšstatu, kas ir LEGO robotika un kā to iekļaut darbā ar jaunatni.
Pēc filmas noskatīšanās jaunatnes darbiniekam tiks pilnveidotas šādas zināšanas:
- būs izpratne, kas ir LEGO robotika;
- būs zināšanas, no kādiem etapiem sastāv robotu konstruēšanas un programmēšanas process un kā to organizēt jauniešiem.
Pēc filmas noskatīšanās jaunatnes darbiniekam tiks pilnveidotas šādas prasmes:
- prasmes organizēt robotikas nodarbību vai sniegt atbalstu jauniešiem kādā no robotu; konstruēšanas vai programmēšanas procesa etapiem.
Pēc filmas noskatīšanās jaunatnes darbiniekam tiks pilnveidotas šādas kompetences:
- atbalstīt jauniešus, lai tie izvēlas alternatīvas izglītojošas brīvā laika pavadīšanas nodarbes un pasākumus saistītus ar LEGO robotiku.
Papildus izglītojoši materiāli par LEGO robotiku:
Ievads LEGO robotikā, konstruēšanā, programmēšanā (EV3): https://odo.lv/Training/Lego
Resursi skolotājiem (SPIKE): https://education.lego.com/en-us/teacher-resources/lego-learning-system/
Pašpārbaudes tests: https://app.nearpod.com/?pin=5NXCV
Saite uz filmu: https://youtu.be/8hSwvNsApsk?si=dxrj1K8Kr7QtirO9
Mācību filma par animāciju
Mācību mērķi: sniegt jaunatnes darbiniekam priekšstatu, kā noris animācijas filmas veidošanas process.
Pēc filmas noskatīšanās jaunatnes darbiniekam tiks pilnveidotas šādas zināšanas:
- būs zināšanas, no kādiem etapiem sastāv animācijas filmas veidošanas process un kā to organizēt jauniešiem;
- būs izpratne par to, kā animācijas veidošanā integrēt jauniešiem būtiskas zināšanas no dažādām nozarēm, piemēram, dabaszinātnēm, folkloras, mākslas utml.;
- būs izpratne par to, ka animācija ir veids, kā jauniešiem digitālajā vidē paust savu attieksmi par kādu notikumu, procesu vai radīt izglītojošu saturu;
- būs izpratne, kādas digitālās (bez maksas pieejamas) tehnoloģijas jāizmanto, lai jaunieši veidotu animācijas epizodes;
- būs izpratne par digitālā satura daudzveidību (video, audio, teksts) un to savstarpējo integrāciju.
Pēc filmas noskatīšanās jaunatnes darbiniekam tiks pilnveidotas šādas prasmes:
- prasmes organizēt un vadīt animācijas filmas veidošanas procesu vai sniegt atbalstu jauniešiem kādā no animācijas veidošanas procesa etapiem;
- prasmes lietot StopMotionStudio lietotni animācijas izveidē.
Pēc filmas noskatīšanās jaunatnes darbiniekam tiks pilnveidotas šādas kompetences:
- atbalstīt jauniešus, lai tie izvēlas apvienot dažāda veida digitālo saturu un labāk izteiktu faktus vai viedokļus par kādu procesu, notikumu;
- radoši atbalstīt jauniešus, izpētot alternatīvus risinājumus digitālā satura radīšanai animāciju veidā.
Pašpārbaudes tests: https://app.nearpod.com/?pin=9BXRQ
Saite uz filmu: https://youtu.be/G_PS-ytyfCk?si=CBw1y1uaKOvcOwGf
Projekts “STEAM jaunatnes darbinieku kapacitātes stiprināšanai”, līguma numurs: 2022-1-LV02-KA153-YOU-000066085
Eiropas Savienības Erasmus+ programmas 1. pamatdarbības “Personu mobilitāte mācību nolūkos” projekts, līguma ar Jaunatnes starptautisko programmu aģentūru numurs: 2022-1-LV02-KA153-YOU-000066085.
Projektu finansē Eiropas Savienība. Informācijas mājas lapā atspoguļo vienīgi autora uzskatus un viedokli, un ne obligāti Eiropas Savienības, Eiropas Komisijas vai Jaunatnes starptautisko programmu aģentūras viedokli, kuras nav atbildīgas par tajā ietvertās informācijas jebkādu izmantošanu.